بازگشت به صفحه اصلی

مراحل دستیابی به موفقیت در بازارهای بین‌المللی از طریق رشد هک

982/ 5 جولای 2018
مراحل دستیابی به موفقیت در بازارهای بین‌المللی از طریق رشد هک

هنگامی ‌که شما سود واقعی و رشد پایدار را تأمین کرده‌اید، گسترش به بازارهای جدید به‌عنوان گام آشکار بعدی به رشد تجارت شما کمک می‌کند. درحالی‌ که این‌ یک جستجوی مهیج است، چالش‌های فراوانی نیز وجود دارد ازجمله زبان و موانع فرهنگی تا رقابت‌های محلی و یافتن گروه‌ها و همکاران قابل‌اعتماد. چگونه می‌توان بر این […]

هنگامی ‌که شما سود واقعی و رشد پایدار را تأمین کرده‌اید، گسترش به بازارهای جدید به‌عنوان گام آشکار بعدی به رشد تجارت شما کمک می‌کند. درحالی‌ که این‌ یک جستجوی مهیج است، چالش‌های فراوانی نیز وجود دارد ازجمله زبان و موانع فرهنگی تا رقابت‌های محلی و یافتن گروه‌ها و همکاران قابل‌اعتماد. چگونه می‌توان بر این چالش‌ها غلبه کرد و فرصت‌هایی را در تلاش برای موفقیت در بازارهای بین‌المللی به دست آورد؟ در اینجا پنج نشانه بر اساس تجربه ما در شرکت هووآوی آمده است:
1. حتماً از تحقیق استفاده کنید
در هنگام استراتژی سازی رشد اقتصادی، باید عوامل متعددی را در نظر بگیریم – برای مبارزه با موانع پیشرفت، باید بررسی، تحقیق و یادگیری زیادی صورت گیرد. یک مطالعه کامل از بازار، مقررات تجاری، چشم‌انداز رقابتی و مخاطبان هدف، به شما کمک می‌کند تا پایه محکمی را حتی قبل از آغاز به کار، تنظیم کنید. هنگامی‌که هووآوی در سال 1987 راه‌اندازی شد، به‌عنوان یک تازه ‌کار با موانع زیادی مواجهه بود. هووآوی تمام موانع را شکست داد و از بسیاری از موانع عبور کرد تا به یک امپراتوری فنّاوری عظیم تبدیل شد. هنگامی‌ که هووآوی به‌عنوان برند پیشرو در گوشی‌های هوشمند در چین تأسیس شد، در بازار بین‌المللی نیز ناظرانی قرار داد. در طول سال‌های 2002 و 2003، این شرکت بسیار روی تحقیق و توسعه متمرکز شد و استعدادهای زیادی را برای دسترسی به بازارهای خارج از کشور به چالش کشید. در حقیقت، تحقیق و توسعه یکی از بزرگ‌ترین مشارکت‌کنندگان در موفقیت بی‌نظیر هووآوی است؛ بنابراین هرگز قدرت تحقیق را دست‌کم نگیرید؛ این امر به شما کمک می‌کند تا بازار و مصرف‌کنندگان خود را کاملاً درک کنید و مرزهای نوآوری را برای محصولات و خدمات جابه‌جا کنید.
2. یک ذهنیت محلی ایجاد کنید
چگونگی تعیین یک استراتژی برای رقابت‌های محلی به تلاش زیادی نیاز دارد. خود را با محلی سازی و درعین‌حال، تمایز محصول یا خدمات خود از موجودی‌های بازار تطبیق دهید. اجازه دهید تجربه‌تان شمارا به سمت اهدافتان هدایت کند، به ‌رغم تفاوت‌های جغرافیایی که بر اولویت ‌های مشتری تأثیر می‌گذارد، نیازهای آن‌ها اساساً در سراسر جهان مشابه است.
3. مشارکت ‌های مطمئن ایجاد کنید
ایجاد ارتباطات و مشارکت‌های طولانی‌مدت با سازمان‌های محلی برای موفقیت در بازارهای بین‌المللی بسیار مهم است. ازآنجایی‌که هووآوی پایه خود را در خاورمیانه و آفریقا قرار داده است، ما به‌شدت در مشارکت با نهادهای کلیدی دولتی در سراسر منطقه سرمایه‌گذاری کرده‌ایم تا از دیدگاه مشابه آنان، ایجاد آینده‌ای با فنّاوری نوآورانه به‌عنوان یک کاتالیزور اصلی، حمایت کنیم. در امارات متحده عربی ، هووآوی ، مشارکتی با شورای اجرایی دبی دارد تا فرهنگ نوآوری شهر را با استفاده از فونت دوبی در تلفن‌های هوشمند نشان دهد. همچنین با دولت هوشمند دبی کارکرده‌ایم تا ایستگاه شادی را در مراکز خدمات خود در دبی و ابوظبی اجرا کند. اخیراً، ما با گروه گردشگری و بازاریابی دبی (DTCM) همکاری کردیم تا در مورد فرهنگ و میراث محلی دبی و موقعیت دبی به‌عنوان مقصدی برای گردشگران خاورمیانه، آفریقا و چین آگاهی ایجاد کنیم.
4. یک گروه برنده بسازید
یافتن گروه مناسب در دستیابی به موفقیت، به‌ویژه برای تازه‌کارها و کسب‌وکارهای کوچک‌تر، بسیار مهم است. گروه‌هایی که حامی آزادی، همکاری، اشتراک موفقیت و تعهد به ارزش‌های اصلی پایبندی به مشتری محور، فداکاری و پشتکار هستند و از طریق بازتاب خود پیشرفت می‌کنند، مواردی کلیدی در فرمول موفقیت شما هستند.
5. به مشتریان خود توجه کنید
در سال 2011، هووآوی در خاورمیانه و آفریقا شروع به کار کرد. هووآوی با نوآوری و استقامت به‌سرعت رشد و حضور خود را تقویت کرد تا یکی از سریع‌ترین مارک‌های در حال رشد گوشی تلفن همراه در منطقه باشد. هووآوی همچنان در حال پیشرفت است زیرا همیشه به مشتریان خود توجه می‌کند. تصور هووآوی، تبدیل‌شدن به یک مارک فناوری نمادین جهانی است. مشتری محوری یکی از اصول پایه هووآوی است، این شرکت به نوآوری اختصاص داده‌شده و به مشتریان آخرین راه‌حل‌های فنّاورانه را ارائه می‌کند که زندگی‌شان را غنی و راحت‌تر می‌کند. مصرف‌کنندگان فهمیده امروز به دنبال محصولات و خدماتی پیشگام هستند که تجربیات قانع‌کننده‌ای را ارائه می‌دهند. هنگامی‌که از دیدگاه مشتریانمان شروع به تفکر کنیم، چالش‌های بازار جدید می‌توانند به فرصت‌های جدید تبدیل شوند.

ما همراه دیجیتال شما هستیم

ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/nepsocom/public_html/wp-includes/functions.php at 5420