توضیحات پروژه

شرکت آرشه کار با تجربه ۳۰ سال در بخش تجارت و واردات تجهیزات برودتی از سال ۱۳۸۲ اقدام به تولید اواپراتور ، کندانسور سردخانه و کویل های حرارتی و برودتی نموده و از ابـتدا منــشور و آرمــان خود را بر اســاس کیفیت بنا نهاده است. زیرا اعتقاد مدیریت و کارکنان آن بر این اساس استوار است که تامین نیاز و رضایت خریدار و مصرف کننده اصل انکار ناپذیر توسعه پایدار است. بر این اساس با تامین ماشین آلات مدرن با تکنولوژی روز اروپا و تهیه بهترین مواد اولیه و بکارگیری متخصصین کارآمد، فرآیند شکل گیری مجموعه ای را پی ریزی نموده که در حال حاضر محصولات این شرکت از نظر کیفیت با برندهای اروپائی رقابت می نماید.

شرکت آرشه کار با توجه به حساسیت این صنعت و اطمینان از اثر بخشی شایسته، با توجه به تجربه مسئولین خود در بخش بازرگانی خارجی ، جهت پشتیبانی از مشتریان خود اقدام به واردات کلیه کمپرسورهای فریونی وآمونیاکی و قطعات سیستمهای تهویه و تبرید از بزرگترین شرکتهای جهان می نماید.

این شرکت در سه بخش تولید، بازرگانی و خدمات پس از فروش زنجیره فعالیت خود را در سراسر کشور با ایجاد نمایندگیهای فعال گسترش داده است.

  • 09 تاریخ پروژه 11 می 2009
  • 10 رضایت مشتری (از 10 نمره)

پالت رنگی

  • #401819
  • #9B181D
  • #9A9A9A
ما همراه دیجیتال شما هستیم

ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/nepsocom/public_html/wp-includes/functions.php at 5420