بازگشت به صفحه اصلی

این، هنر فوتبال است

483/ 6 جولای 2016

خلاصه نسخه ی 2016 جام قهرمانان اروپا, بعد جدیدی به مسابقات فوتبال اضافه می کند. برای اولین بار, 24 تیم ملی برای جام “هنری دلینی” با هم رقابت می کنند. طرح این جشن در فرانسه, مکانی آرمانی برای برتری و موفقیت, در نظر گرفته شد. چالش ترکیب کیفیت و کمیت در یکی از مهم ترین […]

خلاصه

نسخه ی 2016 جام قهرمانان اروپا, بعد جدیدی به مسابقات فوتبال اضافه می کند. برای اولین بار, 24 تیم ملی برای جام “هنری دلینی” با هم رقابت می کنند. طرح این جشن در فرانسه, مکانی آرمانی برای برتری و موفقیت, در نظر گرفته شد.

چالش

ترکیب کیفیت و کمیت در یکی از مهم ترین اتفاقات ورزشی جهان, نیازمند یک شیوه ی برندینگ بی سابقه می باشد. با ترکیب شادمانی و ویژگی فوتبالی بودن مسابقات یوفا با ذوق پیچیده و مطبوع فرانسه, این اتفاق به بهترین برند نیاز داشت.

راه حل

نقطه ی شروع, زمینه ی ( تجلیل از هنر فوتبال) بود. نکته ی نجات دهنده ی این موضوع, پوشش همه ی زوایا بود:

جشن, فوتبال, فرانسه.

Festivity, Football, France.

 

میزبان, قرار بود که توسط یکی از بزرگ ترین نماد هایش- هنر- به عنوان تجلیلی از قرن ها الهام هنری, نشان داده شود. فرانسه میزبان ملاقات های دوستانه ی هنری متعدد و حرکت های خلاقانه ای بوده است.

با توجه به خلاقیت حرکات جادویی بازیکنان بزرگ فوتبال, دوست داشتن فوتبال و هنر، یک عمل طبیعی بود. به علاوه تولید برند این مسابقات, این عمل, تجلیلی از فوتبال به عنوان شکلی از هنرتمجید شده توسط ارجاعات هنری که فرانسه به دنیا ارائه داده است.

برای نشان دادن هنر در این نماد, ما مشمول ترین شیوه ی هنری را دنبال کردیم: گزینش.

لوگوی مسابقات پیش زمینه های خاصی را, از فوویسم تا ابسترکشینیزم,را دارد. از پرچم فرانسه تا نمادهای فوتبالی و در مرکز, جام قرار دارد. بنابراین هنر، فوتبال و شادی با یکدیگر همبازی شده اند..

جامعه تصویری برند,به روشی گرافیکی “فوتبال هنری” را نشان می دهد. در مرکز, میدان فوتبال قرار دارد: یک میله ی دروازه ی فوتبال به عنوان مرکز همه ی جشن ها.دروازه ها هم مشابه تاق پیروزی مشهور در جهان, خاص هستند. جشن از اطراف دروازه, با طرفداران رنگارنگ که در حال تشویق کردن و چرخاندن پرچم ها هستند, گسترش پیدا می کند.

نتایج

نمی توان تکذیب کرد که :

(( هیچ کس به خوبی فرانسویان, این کار را انجام نمی دهد))

برند یورو 2016 در فرانسه، این حس ابداع و ظرافت بی بدیل را ایجاد می کند. این برند به وسیله ی جسارت و اعتمادش، با افتخار به عنوان مرحله ای برجسته در اتفاقات ورزشی جهانی، متمایز می شود. این پروژه، مداوم است. در نتیجه، لحظه های تجاری دیگری هم به دنبال خواهند آمد. ما پاریس را همیشه با حس فوتبال هنری خاص و به همراه یک نشان تجاری عالی، خواهیم داشت.

زنده باد برند پاریس!

 

http://www.pnidea.com/its-football-art.html

 

 

 

ما همراه دیجیتال شما هستیم

ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/nepsocom/public_html/wp-includes/functions.php at 5420