بازگشت به صفحه اصلی

مزیت طراحی وب سایت در پیشرفت بیزینس ها

1248/ 2 جولای 2019

طراحی وب سایت این روزها با ازدیاد کاربران اینترنت به یک فرصت بسیار مناسب برای کسب درآمد تبدیل شده و هر کسب و کار و بیزینسی سعی می کند برای معرفی کسب و کارش و همچنین افزایش فروش به فکر راه اندازی و طراحی سایت بیفتد تا شاید به وسیله این عمل بتواند مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کارش روانه کند.

طراحی وب سایت این روزها با ازدیاد کاربران اینترنت به یک فرصت بسیار مناسب برای کسب درآمد تبدیل شده و هر کسب و کار و بیزینسی سعی می کند برای معرفی کسب و کارش و همچنین افزایش فروش به فکر راه اندازی و طراحی سایت بیفتد تا شاید به وسیله این عمل بتواند مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کارش روانه کند.

با رشد و پیشرفت کسب و کارها و بیزینس ها هر شخصی سعی می کند با اینترنتی کردن کسب و کارش مشتریان بیشتری را جذب خودش کند چرا که الان دیگر زمان فروش محصولات به صورت فیزیکی نیست و خیلی از اشخاص هستند که با طراحی وب سایت سعی دارند شکل جدیدتری از فروش را تجربه کنند.

رفتن به سمت اینترنتی کردن کسب و کارها مزیت های زیادی را برای رشد و پیشرفت آنها در بر دارد و ما در این مقاله قصد داریم به چند مورد مهم از این مزیت ها بپردازیم.

اولین مزیت: طراحی وب سایت می تواند محدودیت زمان و مکان را از بین ببرد

یک کسب و کار فیزیکی را در نظر بگیرید که مجبور است از صبح تا شب در یک مکان ثابت حضور داشته باشد تا بتواند مشتری حضوری را راهنمایی و آنها را متقاعد کند تا محصولات یا خدماتش را خریداری کنند و فقط در یک ساعت های خاص می تواند این کار را انجام دهد.

اما در کسب و کارهای اینترنتی شما در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز می توانید محصولات، خدمات، کسب و کار، کالاها و یا هر چیز دیگری را به مخاطبین معرفی کنید و مشتری هم برای خرید هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارد و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی اش به راحتی محصولش را خریداری و بعد از چند روز از طریق پست دریافت می کند.

با طراحی وب سایت کارفرمایان دیگر نگران کمبود مشتری، فروش، بازاریابی، تبلیغات و یا هر چیز دیگری نیستند و به جز در داخل کشور در هر نقطه ای از دنیا می توانند مشتری جذب کنند و محصولاتشان را به فروش برسانند.

دومین مزیت: با طراحی وب سایت در 24 ساعت شبانه روز می توانید تبلیغ کنید

در اصل وب سایت برای این طراحی شده تا اشخاص بتوانند تبلیغ و بازاریابی محصولات، خدمات، کسب و کار و یا هر چیز دیگری را به صورت 24 ساعته در اختیار کاربران قرار دهند و در آن طرف هم کاربران دیگر احتیاجی در خودشان نمی بینند تا برای دریافت اطلاعات به مدیر یک کسب و کار تماس بگیرد.

کاربران به راحتی وارد اینترنت می شوند و اطلاعات مربوط به هر چیزی را در کسری از ثانیه دریافت می کنند و این یکی از مزیت های بزرگ طراحی وب سایت است و در مقایسه با روش های سنتی مانند تبلیغ در مجله، روزنامه، ارسال پیامک انبوه، پخش تراکت و غیره، بازاریابی آنلاین از توانایی خیلی بیشتری برای جذب مشتری برخوردار است و از همه مهمتر اینکه هزینه کمتری هم به نسبت رقیب سنتی خودشان دارند.

سومین مزیت: هزینه راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی خیلی پایین تر است

با طراحی وب سایت شما از همان لحظه می توانید کسب و کارتان را شروع کنید. اما در کسب و کارهایی که به صورت فیزیکی هستند در ابتدا بایستی حتماً یک مکان یا دفتر داشته باشید و از همه مهمتر اینکه این دفتر به شیک ترین دکور و چیدمان نیاز دارد تا مشتری با وارد شدن به دفتر مجذوب آنجا شود و به راحتی بتواند تصمیم به خرید بگیرد.

هزینه های مربوط به راه اندازی و تبلیغات را هم فراموش نکنید چرا که هیچ شخصی از کسب و کارتان اطلاعی ندارد و با تبلیغ کردن می توانید آن را به مشتریان خود معرفی کنید. اما در کسب و کارهای آنلاین تنها هزینه های موجود تا زمانی که به درآمد برسید خرید دامنه یا همان دامین، خرید یک هاست یا فضا در اینترنت و هزینه طراحی وب سایت است و بعد از طراحی می توانید کارتان را شروع کنید.

چهارمین مزیت: در کسب و کارهای آنلاین عملیات ها اتوماتیک انجام می شود

تمامی مراحلی که در یک کسب و کار اینترنتی وجود دارد به صورت اتوماتیک و بدون دخالت شما و حتی مدیر سایت انجام می شود. به طور مثال اگر یک پاور بانک را از یک فروشگاه اینترنتی خریداری کرده باشید تمامی مراحل خرید تا زمانی که به دست شما می رسد همه اتوماتیک وار انجام می شود. از جمله

  • اطلاعاتی که سایت در مورد محصول به شما ارائه می دهد
  • خرید و پرداخت هزینه به صورت آنلاین
  • اتلاف وقت در هنگام خرید وجود ندارد
  • صدور فاکتور خرید و ارسال آن به ایمیل تان
  • ارسال محموله خریداری شده به آدرس پستی تان

پنجمین مزیت: در کسب و کارهای اینترنتی تنها رئیس خود شما هستید

یکی از مزیت های بزرگ در راه اندازی وب سایت این است که دیگر به هیچ کسی پاسخگو نیستید و تنها رئیس خودتان هستید و بس. دیگر از کسی اجازه نمی گیرید، به کسی جواب پس نمی دهید، کسی شما را توبیخ نمی کند و از همه مهمتر اینکه تمام درآمد برای خودتان است و درآمدها به مرور زمان زیاد و زیادتر می شود.

ما همراه دیجیتال شما هستیم

ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/nepsocom/public_html/wp-includes/functions.php at 5420